Tuesday, January 15, 2008

SELAMAT PENGANTIN BARU


Selamat Pengantin Baru
buat
Hanafi
dan
Aishah

semoga kekal ke anak cucu..
and live happily ever after hendaknya...

pelik gak rasanya...
dia kawen dengan pilihan emaknya
masih ada lagi dipraktikkan ek..
mak carikan jodoh untuk anak...
tapi selalunyer ..
kalo pilihan mak ni..kekal...
bukan aku kata pilihan sendiri tak kekal..
yer lah in terms of hubungan tu lah...
mak mertua dah berkenan..
pastu anak lelaki pun berkenan gak..kekekke

dapat lah aku jumpa kengkawan lama..
walaupun ramai yang tak turun..
tapi tetap meriah..

trime kasih Napi..
sebab sediakan kami Banglo mewah sebagai singgahsana kami di sana..
terima kasih sebab kenalkan gak pada Pak Andam auuwww yang lelama jadi kawan kami..
walaupun pes taim tinggal serumah ngan auwww
tapi syok.. kepala giler cam kami gak
ahaksss..

diharapkan kau berpuashati dengan apa yang kami lakukan
dan semoga kau berjaya dalam life ko ...
aku doakan ko bahagia dengan status baru ko skang...
ehehehe
WELCOME TO THE CLUB

p/s::tinggallah beberapa kerat jer yang tak kawen.. tunggu Adi Maruly la plak lepas nih.. calon dah ader apa lagi...cargas ar...



adie maruly n aku disamping pengantin... kelihatan anak aku tengah main pasir...

No comments:

Post a Comment