Saturday, January 05, 2008

apa apa aje...

jam menunjukkan pukul 3 pagi.... tik ..tik..tik... mataku seperti tidak mengantuk... ingin terus membloggingkan diri...tapi apa yang hendak dibloggingkan aku pun tak tau..

ader sesuatu yang menganggu kotak fikiranku...

tapi apa yer...

ntah..tak dapat dikenalpasti... tapi ader sumthing yang cam membelenggu arr

takkan pasal ogy merajuk aku tak datang wedding dia kot.... ??? maybe one of the reason.. sebab aku pun pernah rasa the same thing dulu...

cam rasa bersalah pun ader... tapi kenapa?? ermm... rindu pun ader??? ehehe di waktu ini yang kedengaran hanya detikan jam dinding di atas kepala ku dan bunyi keruhan hubby ku yang tengah tido..( hampeh orang tua ni tido tak nak tunggu aku...)

huarghhhhhhh..... ngantuk dah..... still can't rectify what it is that make my head go head wire...

p/s:: happy belated birthday to my niece on 2/1/2008 ... mak sedara mu ini tiada apa apa hadiah untuk diberikan... nampaknyer air liur sahaja menjadi tander ingatan ku ..

juga pada pail... haris nufail...anak kepada kawanku yang jauh di mata ZUra..
(eh zura betulka nama anak hang..??? kakakaka aku lupa la dowh..)

and my son's birthday is coming on the way...
4 years is just like in a glance...


No comments:

Post a Comment