Friday, January 11, 2008

entry Pagi JumaaT Yang INdah...

eH! cam tak percaya pepagi aku dah membloggingkan diri... ehehehe mungkin kebosanan yang melampau mendraggkan diriku untuk memblogging pepagi gini....

aku sampai lewat sikit
8.04 minit ehehehhe itupun aku tersilap...selalu sampai jer di perkarangan ofis aku terus naik ke ofis aku di atas..tapi ntah cemana, kaki aku bergerak pantas ke Kedekanan... masuk jer terdengar kuat suara orang berkhutbah pagi...ehehehe (aisey..tazkirah pagi la plak... aku masuk sini nak login jer.. aduh takkan nak kuar balik..??) end up dengan aku terpaksa dok ar kira kira setengah jam mengikuti sama tazkirah itu...

yang menariknya....

tetiba rasa cam insaf la... bila tazkirah yang disampaikan oleh En. Mat Isa tu tetiba terkesan di sanubari ini...kah kah kah.. tapi betul wei... tetiba rasa cam..ntah la..

aku naik ofis. ex-kak cc aku call, dia memang selalu call aku sejak aku berpindah jauh dari situ, bagitau yang ex-bos aku datang ofis dia..las day hari nih... tanyer whether dia ader datang jumpa aku ker tak...erm.. aku jawab la ngan jujur sejujurnya yang takder, sms pun takder... huhuhuhu aku pun tak kisah sebenarnya, walaupun bagaimana pun aku tetap doakan dia berjaya dalam apa jua yang diceburi.. kalo dah jadi bos besar sok jangan lah lupa rumput dibumi... ( wah ayat....)

petang karang aku akan bertolak ker PD.. packing haper pun aku tak buat, malam tadi sebelum tido aku sempat kemaskan baju bebudak ni jer...baju aku ngan hubby belum lagi aku kemaskan.. huarghhhh ngantuk seh.. takper ar.. ari nih jumaat, karang aku balik tengahari terus packing ar.. wah bestnyer...ari nih jumaat...hari yang paling aku suka sebab hari ni adalah hari yang terpendek..eheheh kerja kejap jer dah petang.. sebab rehat lama...

hmm..
guess that's it for now..
i catch u guys later on...

pewut gua dah berkeroncong asli nih..
tapi takder member nak makan sama

ok lah.. bos aku dah sampai...

No comments:

Post a Comment