Monday, January 07, 2008

erm... monday moody...

ermm seperti biasa perasaan malas yang hadir pada setiap hari Isnin... setelah bercuti 2 hari... tapi nak taknak terpaksalah melaluinya....kui kui kui...


erm... tersentap sikit..


cenggini ar kawan...mandi sungai tak nak ajak.. kalo setakat nak ajak ajak ayam lain kali aku nasihatkan tak yah ar tepon.... tup tap tup tap.. up gambo dalam blog... pergh... memang tak!!!! takper... sapa ar aku nih ??? aku bukan ahli warga JB lagi kan????

tapi .... takper ar...


semua orang ader hak masing masing .... den tak pakso ... len kali tak nak ajak pon takpo... lagi pun den paham...sumo yang poie...single mingle blako... den ni haa...?? takper... sungguh aku tak kisah.. cuma tercalarbalar sikit arrr


semalam aku pergi jusco....


seperti biasa tempat ronda aku, kalo tak jusco, mines... kalo tak pun carrefour alamanda...tu jer ar.. nama nak pi tempat jejauh...huhuhuhhu memang takk.... pastu ntah cemana hubby aku ternampak awek ni muka sama aku... huh dia kata confused ar dia kejap.. sebab time tu aku kat belakang awek tu jalan depan aku.. hubby aku plak.. nun di belah sana... dari jauh dia nampak awek depan tuh cam aku...hampeh jer... nasib dia tak tego ..orang... kalo tak..memang ar .. nak kena... aku tak percaya lah memula...cam lain jer..yer ar.. mana plak sama.. tapi orang selalu kata .. kita ader 7 muka yang serupa kat dunia..mungkin awek tu salah sorang daripadanya.. huh baper kali ulang alik ulang alik nak tengok minah ni beli vacuum... tapi aku nampak takder ar sama.. hubby aku yang beria kata sama....


erm ... huarghhhhh ngantuk ar di petang ari gini.... banyak plak kerja nak buat... ermmm.. stop sini dulu...





p/s: Untuk my former boss, en. Faizal.. selamat menjalankan tugas di tempat baru, semoga tahun baru 2008 akan merealisasikan impian menjadi kenyataan..


dan lain kali jangan ajak ajak ayam...

No comments:

Post a Comment