Friday, January 11, 2008

Kala Malam Bulan Mengambang

huah huah huah huah
aku telah berjaya....
melarikan diri aku di waktu tengahari...
yang mana..
aku pernah melakukannya dulu sewaktu aku berkerja di
Bendahari....

kakakkaakkaa
rancangan jahat aku
telah membawa aku ke ...
Tanjung Golden Village
hik hik hik

menonton wayang semasa kerja adalah dilarang sama sekali
" Jangan tiru adegan ini"

kakkakkakakkaka
dan aku juga telah menculik hubby ku semasa kerja
walaupun dia sepatutnya keluar pukul 12.30..
dan memonteng semayang ar...

ishh...sungguh luar biasa rancangan aku..
sekali lagi diingatkan
" please do not attempt this action"
"anywhere, anytime, anyplace"

pergh...cam fear factor ar plak...

Overall..
ok lah cerita ni..
lawak dia stailo sikit
cam stail mat salleh ar nyer joke..
kira jadi arr..

habis pukul 2.05..
kat luar hujan turun dengan renyai renyai..
patut ar sejuk nak mampus kat dalam wayang tu..
nasib ader jaket kulit kambing hubby ku itu...
kekekkke

ngam ngam kol 3 aku sampai opis..
ok ar..aku nak sambung kireje...


p/s:: mau masaj ka??haa? haa??
mat piah, salleh... salleh mat piah!!!




No comments:

Post a Comment