Tuesday, January 15, 2008

Azrai dan kasutku...

Azrai...
aku jenguk dia tadi kat hospital Kajang
huh memang ar...hampeh ar spital nih..
kalo aku ar.. tak nak aku dok spital gitu..

ehehehe...bebalik pada citer
dia ni pembantu am pejabat kat office aku
dah dekat sebulan dia kat sana
sebab accident langgar pokok
( apalah ko ai... pe kejadah ko langgar pokok.. tu ar.. ader mata tengok awek...orang tengok jalan dia tengok awek... kan dah belanggo..)

patah tengkuk, patah tangan...
skang tunggu masa nak wat operation masuk skru jer..
(eeee..ngeri ar aku..masuk skru kat kepala..padahal tengkuk yang patah...)

dah ar takder lesen..
ish aku pun tak paham...
bawak motor lama dah
lesen takder..
giler mamat nih

kalo lepas ni ko tak amik pengajaran dari apa yang berlaku ..
aku tak tau lah..
bukan mahal pun amik lesen moto..

dah jadi gini.... sapa susah...sendiri gak susah..
aku pun susah gak...
sebab kasut aku patah masa balik dari lawat ko....
hampeh nyer terompah

ader ker patut kasut tu boleh terbelah dua depan abang MA tadi masa aku jumpa kat katil Aai tadi... pastu depan abang si Aai tu plak... baru jer aku nak mengontrol cun...
dah tu plak.. lebih parah depan masyarakat umum yang tengah menunggu..
yang memarahkan keadaan lagi.. gelak hilai ketawa anak anak dara..
si irma ngan baity dan mak dara detty..
pergh..ketawa kat aku tak hingat nyer
aku..??
aku terpaksa ar act like there was nothing happened
and terpaksa ngan selamber buat muka B.O.D.O amik half lagi kasut yang tertinggal tu
dan bukak kasut berjalan kaki ayam
hampeh la

jauh gak aku parking keta...
nak jadi elyana la plak
tak pakai kasut
ehehehhe

arghhh persetankan jer arr
bukan derang kenal aku pun
nak malu bukan aku tak pakai baju ker apa
itu sekelumit jer tuh
(huh tapi dalam hati...tuhan aja yang tau malunya )


huh..hampeh mahal aku beli kasut terompah ni....

korang bayang kan ar..aku kutip half lagi kasuh tuh dengan muka selamba and yang kelakar nya yang kasut kat depan jer yang tinggal tersarung dikakiku ini...

nampaknya....dapat la aku membei new shoes...
erm..boleh la mintak si dia belikan...
ehehehhe
bleh yer bang...????

p/s:: moral of the story, jangan membeli kasut yang berupa atau menyerupai terompah kayu... inilah akibatnyer ...


6 comments:

  1. waduh², dasat tu patahnye. Aku ingatkan tumit yg patah. Tapi...hak hak hak

    ReplyDelete
  2. wahahahahhaha... tulah pasal,,,aku gakk silap aku bawak kasut tu berendam dalam air laut masa aku pergi napi kawen hari tuh.... kan..tak tahan lama usia dia kekekkee

    ReplyDelete
  3. apa punya nasib la kasut tu dpt sepasang kaki mcm ko. hahahaha ada chan la kasut baru..

    ReplyDelete
  4. kira kaki ku malangla...??? kasut tuh yang malang ker kaki ku yang malang??

    ReplyDelete
  5. wakakakakaka......terompah...wakakakakakak....patah......wakakakakak...retak.......wakakakakakakak

    ReplyDelete
  6. huishh gelak cam setan,,.. time kasih cik anon kerana gelakkan saya..

    ReplyDelete