Tuesday, January 08, 2008

PHD yang membawa maut..

erm...
kenapa yer...
masih ader lagi manusia yang sanggup melakukan perkara yang terkutuk..
yang terlarang dan dimurkai di sisi Allah
dalam zaman serba canggih ini..
masih ader lagi insan yang sanggup menganiaya
sesama insan..
dek kerana perasaan hasad dengki... PHD!
kesian..
ini bukan kali pertama aku menyaksikannya
even mak sedara aku pun mengalami nasib yang sama
cuma bezanya tak lah sampai meragut nyawa...
tapi itu adalah ketentuan tuhan..
kita yang hidup cuma mampu redha..
tapi ... berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul...
aku tumpang simpati..
yang mampu aku lakukan ....
hanya secebis surah AL-FATIHAH
aku hadiahkan....
AL-FATIHAH
p/s:: buat Nadia dan ally, tabahkan hati kalian menerima takdir ini.. semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman..amin!

No comments:

Post a Comment