Thursday, April 23, 2009

zaman kegemilangan wjn

sebenarnya dia ni ada sentimental value kat aku
tapi tulah
nak buat camana..
setelah tujuh tahun
setia menemani aku ke sana kemari..
berdating..
bergathering
melepak sampai lebam tak hingat masa zaman projet wmaju
perghhh bess

sampai dah kawen
dah beranak pinak
dah jauh kami ni berjalan...
apa kan daya jodoh takder..

ni antara gambar kenangan aku dan dia....

(di petik dari majalah gila kereta.. keluaran bulan bila tak ingat..tapi 2006 )

gambar aku nan ado..
masa photoshoot ni aku pergi sekali...
tapi aku menolak permintaan untuk bergambar sekali ahhahahhahhaha
konon... sebab masa tu tengah pregnan kan dania...

dan lagi...

(ni plak petikan dari majalah kereta keluaran 2006 gak..bulan pun tak ingat.... ehehhee)


huhuhuuhuhu.... nan ado gak gamba den...
den malu....
tapi lepas kes ni


semua item rare..sold out... sedih siot...

dan kini dah dekat setahun aku tinggalkan dia
mungkin dah ada owner baru yang pakai
so far tak pernah terserempak lagi....


p/s:: aiyohhh rindu la ,,,zaman kegemilangan dulu...

No comments:

Post a Comment