Monday, April 27, 2009

my babyy...

sebelum aku delete video ni..dalam tepon
(menyemak jer bebanyak video ahaahaha)
baik aku upload sini dulu
wehhehehe

video
( dia kengkonon nak jadi cam tom tom bak..nyanyi...
sibuk soh tepok tangan... cam apa jer..)


ok yang ni ..dia tengah mekap
ntah la... dia nak jadi mekap artis kot

video
(aisey..aku tak pernah ajar dia mekap...
dia salu tengok aku mekap...
skang ni dia asik menjahanamkan mekap aku jer
jahanam gak ar purse aku asik nak kena beli jer )


p/s:: saya tak der idea ni
camner design laman web ni
aduh bagi la idea
boleh nak tiru tak idea orang laen...
ehehhe
bang tolong buat header bleh??
lagi pun minggu ni tak der album nak buat kan....
kuang kuang kuang

No comments:

Post a Comment