Wednesday, April 08, 2009

ahahhaha lawak giler

ahahhaha
tadi izzah bukak youtube
pastu dia bukak muzik muzik zaman tok kadok
aku tengok gelak nak mamposs ar
bodo jer pengacara zaman tuh
rancangan hiburan tapi baca cam ulas sukan
cam baca berita pon ader
dah ar dia nyer opening montaj lama giler
bebalik muka penyanyi tuh
muzik pon cam ala ala jer

nak nak si ida nerina a.k.a miss ida gorgeous
seperti bebudak af7 tu panggil
gila tak lawa ida nerina tu masa dulu

korang layan nih



p/s:: gila harem lawak siot....

6 comments:

  1. ya Allah..
    nk tertido dgr deme bercakap

    ReplyDelete
  2. hahhahahahha tau takper.... sopan giler siot..

    ReplyDelete
  3. transformasi dah sekarang, ek

    ReplyDelete
  4. eheheh.. maksu ida nerina pun dah transformasi, dulu tak baper lawa ...skang meletops...dulucam boobs dia besa r jer kan?

    ReplyDelete
  5. lu org pn dulu2 mcm tu jgk.kut2 lg skema...

    ReplyDelete
  6. huishh.. tak der la cemni..kalo anon terasa..maap la..saya bukan gelakkan anon yang menyorok bawah nama anon nihhh

    ReplyDelete