Tuesday, September 11, 2012

Hari ini dalam sejarah

Hari ni kira hari bersejarah la kot, sebab aku berjaya hantar laporan tesis yang sepatutnya kena hantar semalam, tapi selamba badak aku antar hari ini, alaaa dia bg duedate suruh hantar jer, tapi sebenarnya depa terimaa lagi walaupun dah lepas tarikh hantar. Taktik suruh hantar cepat la tuh.

Tadi pagi jugak ada jamuan hari raya fakulti. Makan tak berapa nak sedap la kot. Takder la mewah sangat, biasa biasa aje, sampai kol 12. Sempat la aku nyanyi satu lagu raya. Lepas gian nak nyanyi. Suara bukan sedap pon. Tapi saja nak test confidence diri. Kah kah kah

Okey nak start buat koje opis, ikut kan letih. Tadi petang aku jogging, setelah 8 minggu aku tak jogging. Gile malas. Ni kena juger jogging sebab makan sana sini tak ingat dunia kan. Okey chow dulu

No comments:

Post a Comment