Wednesday, December 10, 2008

salah kah??

actually this thing happened last week
aku semenanya malas nak blog this thing up
tapi ntah tetiba aku rasa meluap luap plak

erm aku nak tanyer pendapat korang la kan..
rata rata kat sini ramai yang jadi bos
kan???
adakah salah kalo seorang kuli batak cam aku ni..
melahirkan pendapat aku...
let say.. bos korang komplen samting kan
peh tu korang pun kuar kan pendapat bernas korang
adakahk itu dianggap menjawab??
apa pekerja pekerja cam kiter ni
tak der rights to be heard ker?

supposed kan hubungna bos dan anak buah
kena ada two way communication kan
aku bleh dengar dia tego n ofkos dia kena lah dengar apa opinion subordinate kan
baru lah ada respect antara satu sama lain
ish nyampa plak aku
ko nak amalkan kose veto ko amalkan kat rumah jer la

tapi yer la kan
ko bos aku ni sapa la...
ko nak soh aku haaa kan jer apa yang ko cakap
that is not my style

i'll do it my way...
aku nyer style aku akan cakap apa yang aku rasa
lantak lako nak cakap aku ni pegawai tak berkualiti ker
negatif ker, destuctive ker
tu ko nyer pasal , ada aku kesah??

sepatutnya ko kena pikir, ko b ertuah la dapat pegawai cam aku yang berpikiran panjangn ada idea yang bernas....
aku cuma bagi pendapat aku.. takkan ko nak marah




p/s:: konon la... boleh terima pendapat orang konon.... ternyata..tu cuma kata kata nista ko...
ko memang tak leh terima pendapat pun... tak sesuai jadi bos...

No comments:

Post a Comment