Saturday, December 13, 2008

apakah???? nak glemer ker???

terima lah ketentuan tuhan
ini lah qadar dan qadar
pasti apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya




credit to mr piju




p/s:: inilah realiti nya
pada pendapat anda..adakah benar bagai di kata?
semua ini adalah salah kerajaan???
atau si kaya tak sedar diri ini
menyalahkan takdir yang telah ditentukan

anda pilih.....

10 comments:

  1. adeiihh..emotional sungguh.. bawak besabar kak oooii..
    sian akak ni kan..
    saper yg kuang asam maki dia ni..
    tk yah la masuk tv marah balik...so, tk ada beza ngan orrg yg maki dia tuh..rilek kakk...klu wat 'conference' camni, hanya memalukan diri sendiri...
    baik gi bom aje org yg maki tu..baloi gak...hahha..

    ReplyDelete
  2. ahhahhahaa..bom ker?? tak pasal jer masuk penjara wanita kajang kang kak cik oiii...tapi kok yer pun jangan ar marah depan orang sumer... macam dia ngan kolonel tu 2x5 jer.. marah orang tu cakap stupid... dia pun marah cakap tak sekolah ke apa... jadi mereka ini adalah sama jer...

    ReplyDelete
  3. org gile semuenye. keh keh keh. 20 bijik umah tau die beli dulu. gile pawaaaa

    ReplyDelete
  4. ween: ahahhaha cantik ker bergetah... badan dia cantek muka nampak kedut kedutan okeh. beg dia jer lawa

    ijoy: ahahhahaha..haah 20 bijik ko.. haa jangan memain...dia cakap 20 biji umah kami beli 20 taun dulu... macam sebiji umah setaun okeh

    ReplyDelete
  5. ntah ehh mcm x logik jer..ke giler?!

    ReplyDelete
  6. ni la masalahnya bila gilakan harta dunia..

    ReplyDelete
  7. akma: ntah la... ni la tengah konpius ni...this is not nature yer...sumer man made...according to this lady... masalahnyer memang la.. tapi alah sebenarnya nak bg musibah kat derag supaya derang ni sedar diri... tulah bila harta tak dizakatkan... tu yang allah bagi harta zakat ke dalam tanah....


    ren: yer yer yer.... ni bukan giler harta dunia dah... ni giler koser gak ni pompuan nih... perdana menteri kerja untuk sapa kalo bukan untuk rakyat???? again this lady asked....

    ReplyDelete
  8. susah la...
    xleh nk salahkan sesape...
    karma barangkali

    ReplyDelete
  9. yer atune... hukum karma... what u give u get back maa

    ReplyDelete