Saturday, December 06, 2008

rutin saya...

actually takder mood nak update
tapi keadaan yang sangat bosan
menyebabkan aku mula menaip
tuk tak tuk tak bunyi keyboard
huarghhh ngantuk nyer

ni lah rutin idop..
balik kerja kemas umah
basuh pinggan mangkuk
mandikan anak
dan masak

aku ni suka masak sebenarnya
tapi bila aku masak aku suka makan
tu sebab aku malas masak
setengah orang bile sendiri masak tak makan
tapi aku kalo masak aku yang mula makan
cane nak diet


ini dapo saya.... tengah tumis bahan bahan.. menu hari ini
ayam masak merah

danial suka cakap sedapnye bauuu .. bila aku tumis bawang...

chef plak interprame

masukkan sedikit garam yer puan puan

haa.. hampir siap

sibuk nak cuit sikit ikan terobok masin dari sarawak ituuu

tengok.... nak lagi tuh

udang goreng tepung, telod dadar, ayam masak merah ngan ikan terobok masin...
nyum nyum.. me h la makan..




p/s:: ween hang jangan plak terlio naa...
hahhahaha

No comments:

Post a Comment