Saturday, December 27, 2008

ketidakstabilan masa

sejak 2 menjak ni...
aku bz..jadi tak dapat nak luangkan masa blog hopping
terasa cam ketinggalan jer
bila bukak blog hari ini
sumer dah update entri berkepol kepol..
aku jer tak baca
wahahhaha

semalam tak kerja
dari pagi sampai petang tak dok diam
kemas kemas kemas
kemas sana kemas sini

pastu tampal gambar along
banyak giler gamba
tak larat dah nak nampalnyer
dah tahap biler orang tego pun aku tak leh angkat paler
sebab asik tunduk menampal gambar

sampai makan pun tak
aku cumer melantak biskut cicah air melo..
tapi masa tengah makan tu
tetiba aku nampak
erm cam tak pasti apa...
tapi cam salah jer

memang setappp seh beskut nih
tapi kan yang mengkonpiuskan gua kan
tulisan jawi tuh

meh aku fokuskan ...

apasal dia eja biskut tu betul la ejaan nyer
yang siang siang tu
ape ke hal nyeh dia eja sim ya alif nun jim
apakah??
aku yang tak pandai eja jawi ker atau company cha ya nun alip ni
saja wat tulisan jawi kat wrapper biskut
nak dapat kepercayaan melayu untuk beli??
aku was was
tapi biskut dah abis aku telan

pastu aku buang pastik tu
malas dah pikio...
( hish entah entah ada minyak ba alip ba ya..kot )



p/s:: burrpppp...alhamdulillah

No comments:

Post a Comment