Thursday, February 21, 2008

what a heck!!!!umpama ketam..

mengajar anaknya berjalan lurus
tapi dia sendiri pun jalan bengkang bengkok
.. cemana tu??
baik betulkan cara jalan ko
baru la nak ajar orang..
sama gak macam ko tengok cermin
pastu nampak diri ko sendiri..
so apa kata since ko dah tengok cermin tu
n since ko dah nampak diri ko sendiri
apa kata ko muhasabah diri ko tu
professional sangat ke ko tu??
kita bukan baru kenal..
dah nak masuk 7-8 tahun usia persahabatan kita
malah aku dah anggap ko cam adik aku
mak pak aku pun dah kenal ko
takkan ko tak bleh nak pikir
ker mungkin perangai ko memang gitu
jenis pendengki
tak boleh tengok kawan kawan lebih sikit dari ko
yaperdaaa..
apa ada hal...
rezeki ko, rezeki ko
rezeki aku dah ditentukan
orang kata kalo ada rezeki tak kemana
apa nak jeles jeles
aku lagi bangga kalo kawan aku berjaya
jadi kaya berkat usaha sendiri
tapi ternyata
pemikiran kita tak sama
cemana bangsa kita nak maju
selagi ader pelapis bangsa yang masih berfikiran sebegini..
kalo ko terasa aku mintak maaf
aku cuma meluahkan apa yang aku tak puas hati
itu jer..
TEPUK DADA TANYA SELERA



p/s:: actually bukan niat aku nak membloggingkan this thing up
betul gak apa yang my other half said..
wat per aku nak layan dia kat page tu.. buat sakit ati jer

No comments:

Post a Comment