Friday, February 29, 2008

happy birthDay to yoU...

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to BABY
happy birthday to you...

SELAMAT HARI JADI BABYku..
dah besar dah skang dia
2 tahun yer..
semoga anakku itew
menjadi anak yang soleh
diberi kesihatan yang baik dan dipanjangkan umur
serta dimurahkan rezeki dan diberkati dunia dan akhirat

barulah aku teras cepat benar masa berlalu...
rasa baru semalam jer aku melahirkan dia
rupanya dah 2 tahun yer
ni video masa aku deliver....
how time flies ek...
aku pun dah tua gak...
bayangkan ek 10 years from now..
my baby will be 12 years old
danial will be 14...
huhuhuuhu


the cake

ni tak sabar nak potong kek

elelelelle... cute nyer dia...

abang danial tuh yang tak sabo sabo nak makan cake

at the end aku yang makan while the kids bz bangat nak rebut segala macam benda atas kek tuh...... habis diet aku malam ni... ceh


p/s:: hampeh tol kakak aku pergi merepot ngan mem besar bagi tau aku tak nak turun ngundi..binawe... kena brainwash ngan orang tua ni yang aku lomah nih...
memang takkkk... memang tak leh blah tol datin ina ni

No comments:

Post a Comment