Thursday, February 14, 2008

CaLL foR MekDi..

gua dapat call semalam
ain yang call
ajak gua pergi mekdi
huh per kejadahnya ajak gua plak
yelah selalu derang ni
lupa daratan, lupakan kulit ( boleh??? )
lupa kawan
tapi tetiba jer ajak gua
musykil ni!!
keta kak jun takda... masuk bengkel..
( cam la keta power naa asik masuk bengkel jer..)
ngee ngee ngee
janji tunggu kat tempat biasa
memula nampak ain
pastu kak jun
yang tak boleh blah tu
apsal aku nampak kelibat budak gemok ni...
azren ( bukan nama sebenar )
hish dah tu plak
ader plak penambahan beban lak tu
wah wah wah
korang kena kan aku yer
perghh dah ler keta aku kecik
macam sardin ar jadi
tapi takpa
nasib kak jun banjer fries...
ngeee
p/s:: jangan bawak orang gemok dalam kereta terutama orang yang bernama Azren bukan nama sebenar..

No comments:

Post a Comment