Monday, February 11, 2008

walaweiii...sakit bangat sihhh pewutt gwe inihh

ari nih wa terpaksa mc
bukan sebab wa nak sambung cuti lama ker apa
sebab waa sakit perut..
angin kot
perghh sakit siot..
tak bulih bangun daa
nak jalan pun sakit ..
kena bongkok jer...
gila la... dah lama tak kena attack gini
last pun dulu dulu la...
selalu la kena
ni mungkin kerana
aku dah lama tak makan nasi
huarh huarh huarhh
ader apa aku makan..
3-4 butir jer la kot ehehheeh
ni sumer pasal tomyam yang aku makan sabtu lepas
tapi apsal hubby aku makan dia ok jer
ker perut aku tak tahan kepaedasan yang amat tinggi level nye
tapi before this ok jer..aku makan pedas mana no hal la
erm konpius gak...
sampai aku vomit seme tomyam yang aku makan tuh..
padahal in the same time aku makan kueytiau goreng basah my fav food
tapi tak plak kuar kueytiau pun...
hairan bin ajaib
ni sakit lagi..sampai demam
tak pernah aku kena hangin sampai demam
ni kira yang paling teruk la
hari tuh kena gak..masa memula aku start diet
dah lama tak makan nasi pastu aku bantai makan pulut...ehehhehe
itu aku admit ar..memang salah gwe..
aku memang tak tahan pulut..kalo nak makan pulut kena lah makan nasi dulu...
tapi nih...aku makan tom yam jer
ish konpius arrr...
apa apa pun madan la muka aku
diet ar lagi...sampai nasi pun aku tak sentuh dah berapa lama dah
semalam nak tak terpaksa ar makan
dah hubby ku beli n paksa aku makan gak
walaupun tak larat
terpaksa ar makan
tapi tak abes.... ngee
so jadi pengajaran ar pada aku
jangan tak makan nasi..
makan sikit pun jadi la
janji makan...

p/s:: lesson of the day:- jangan tak makan nasi kalo perut anda tak tahan...


No comments:

Post a Comment