Friday, November 25, 2011

The thing i keep ignored

Rumah aku ni, everytime barang dapor habis, hubby mesti ajak kuar beli ( ahahhaha popoyo plak macam aku sorang jer) , maksud aku, ajak pergi shopping groceries la kan... Setiap bulan kadang kadang 2-3 kali gaklah beli barang dapo.. Tapi setiap kali shopping brg dapo, aku selalu elakkan diri dari tengok total yang hubby kena baya.. Tak tau kenapa, mungkin aku rasa bersalah kot sebab pakai amik jer apa barang yang aku rasa perlu( kadang kadang yang kurang perlu pun aku sebat- buat tutup mata sebelah) tapi most of the time aku amik yang betul betul dah habis stock la

Tapi tuhla, aku avoid tgk pos machine tuh, seboleh boleh nya aku tak nak tau berapa total yang laki aku kena bayau ahahhahaha, sian dia... Tapi tu dah tanggungjawab dia kan... Ngeee

Ok pagi ni aku nak cerita pasal satu benda. Erm aku ni kadang kadang kalo curious nak tau pasal satu benda tukan aku mesti nak tau juger, rasa macam hidup tak lengkap kalo tak tau, walaupun dia macam takder kena ngena ngan aku tapi.... Aku nak tau juger sebab dia citer sikit sangat, cerita plak best n interesting kan??

Betulla kata orang less is more

No comments:

Post a Comment