Sunday, November 06, 2011

Salam aidiladha

On the way pergi masjid sembahyang raya.. Dengar takbir raya... Sejuk hati.. Dalam masjid dapat tempat kat dalam, jadi ada ekon, dudk tepi sliding door, ada makcik ni nak dok menyelit tepi aku, katanya kaki dia tak leh lipat lama lama, jadi nakkan space besar sikit... Yerla makcik, dudukla sebelah saya, mak aku dah duduk kat saf depan... Hari ni lembu aku, lembu ketiga, mak cakap tadi, kejap lagi dia akan panggil nama untuk akad... Aku ni bukan apa, aku jenis takleh tengok apa apa binatang kena sembelih.. K.ep.s.i.a.n tapi tulahkan kena redha... Sekarang jemaah tengah takbir tapiaku selamba jer taip entry ni, makcik sebelah menjeling jer kan, nasib mak aku tak nampak... Ok chow dulu, karang aku sambung dengan lembu lembu yang ditambat kat pokok kelapa kat luar

No comments:

Post a Comment