Friday, November 18, 2011

Jumaat kedua

Hye salam jumaat semua, feeling #tgif begity meneballll, tak sabar tak sabarr ...

hari jumaat ini dimulakan dengan meeting .... Seawal 830 am, 930 am dah ada kat ex off sebab ada majlis penganugerahan sijil kik... Makan makan.. Balik off jumpa bos.. Sekejap dah pukul 12.. Jumaat saya bukan macm jumaat dua tahun lepas, saya boleh pergi ke mana mana bila hari jumaat.. Sekarang, kena amik anak , hantar anak... Itulah tengahari saya, tiada lunch dalam kamus tghari kat office

Dan petang jumaat ini juga ditutup dengan meeting juger.. Post mortem kik,


Paling sy suka bila meeting ialah ada makan... Nyum nyummmm, yerlah saya tak amik lunch , tak sempat, jadi sy dapat makan kalau ada meeting jer ahahahahhaha

Ok gtg.. I love petang jumaat... Mood saya sangat baik hari ini ;)

No comments:

Post a Comment