Friday, June 12, 2009

yer yer saya tahu....

saya dah lama tak update
sebab..banyak keje..takder masa
ada masa..buat benda lain yang lebih penting
iaitu ..tido..ahahhaha
tido..tido..tido

banyak cerita..
realiti ada, fantasi ada
dah bercampor campor..
nak nak aku terlampau banyak sangat tengok
cerita ceriti kat hbo
huh .. hbo pun satu ...time weekdays pasang citer
syiok jer.. pas satu , satu..
cemana aku tak tido lewat..
( sapa soh aku tengok kan??)

sedar dan tak,
aku akan melangkahkan kaki ku
ke angka itu
tak sangka weh
i'm 30.... :)

lalallallalalaaaaa.....
ok.. terima kasih pada sapa sapa
yang ingat dan wish saya
sama ada kat frenster ker
secara live...
ehheeehe..
thank you


semoga tahun yang ke 30 ni membawa
saya ke satu lagi level dalam fasa hidup saya..
dunia dan akhirat


p/s:: oh yer.. ini blog saya
sukahati saya nak cakap apa
nak kutuk sapa, nak carut sapa sapa..
ada aku kesah??


anyway thanks sebab baca..

No comments:

Post a Comment