Monday, June 29, 2009

ohh... cute nyer mereka

ok ,, semalam
saya sangat la bosan..
tetiba adalah kawan saya yang baik hati ni
ym...
soh saya layan citer ni...
ohh saya bukan la outdated sangat..
saya tau citer ni ada
tapi kengkadang takder masa nak tengok jer
tajuk dia Mingguan Lelaki

yang mana dibintangi oleh
mamat ni..
adik didy af4
(...masa berlakon dalam Spa Q rambut dia panjang.. bila rambbut pendek ..gila hensem seh )

dan digandingkan dengan minah cute nih..

ok dari satu episod.. ker satu episod sampai habis 20 episod aku layan
erm tapi ok la gak kan
sebab satu episod pun dalam 5 minit jer
ehehehe

ok ...sila lah layan citer tuh
memang giler selamba jer
siap scene togok air haram selamba
mintak airr...
dia nyer skrip pon selamba kodok jer



p/s:: ok dah tengok revenge of the fallen
banyak naa robot baru ...ehehehe
tepon saya pun dah baru wahahhhahhaa

1 comment:

  1. baik sangat ke kawan baik ko tu ?

    ReplyDelete