Friday, June 05, 2009

da jadi trend ker??

yer ker?
orang kata blog dah relevan ngan zaman skang
each n everyone da ada blog
termasuk la artis..
kebanyakan dah ada blog
dulu setau aku
blog yang popular cuma blog pak nil,
afdlin shauki cekodok,
tapi skang ni mak aiii
ramai artis dah ada blog

nah ni aku list kan
aku selalu gak layan... kalo seme blog orang yang selalu aku pergi dah habis aku layankan
tapi seme blog ni aku silent reader jer la
ehehhehee


aznil
eizlan yusof
amyza aznan
zed zaidi
aqasha
dynaz
awal ashaari
ogy
adifashla
linda onn
hafiz hamidun
afdlin shauki
patrick teoh

tapikan dalam banyak banyak blog artis
blog si azwan
yang paling pening nak baca
dah la manyak mencarut
pastu apa apa ntah isinya
tapi skang blog dia dah takder
sebab dah dapat surat kan....dari suruhanjaya komunikasi
blog dia ada unsur unsur yang tak boleh blah...
ada aku tengok surat dia
kat mana ntah
ehehhehe


ok itu saja
nanti kalu aku dapat lagi
aku senaraikan
till then daaaaa....



p/s:: korang bagitau aku dalam banyak2 blog artis ni korang suka baca siapa punyer okeh :)

No comments:

Post a Comment