Friday, June 26, 2009

my life..

this week yang very sucks
pening dah...
diam diam suda
pun saya jugak kena

no words can describe the feeling
sampai saya amik cuti semalam EL
jadi saya isytihar hari melepas stress
pagi pukul 10 saya pergi salon
buat rambut,..cuci apa seme..
pastu saya pergi massage
this time saya tak mo pergi reborn lagi
so saya try new massage place ni
kat the mines
tak tengok nama dia ahahahaa
urut back, shoulder ngan kepala..
wahh bes...
ilang segala tensen aku

pastu saya pergi beli tiket transformer
untuk malam ni
sebab kaklung beria nak tengok
eeee..paksa saya soh book

ok pastu saya gegas jumpa nadia
kat jusco wangsa maju
lama tak jumpa
since dia kawen masa chinese new year hari tuh

sembang sembang makan makan
pastu saya gerak balik
tak singgah umah kakngah pun
sebab time tuh dah nak pukul 4
jalan mrr2 plak jem nak mampos
nyesal plak saya tak amik jalan kl



p/s:: pagi2 saya on radio
memanjang lagu marathon MJ
heran jugak
pastu bila dengar lelama
aznil announce MJ rip
oh no wonder la
saya mesej en husband
ahahha saja jer
dia cakap siot jer..siap nak buat pengumuman
ehehhehe

saja nak tolong dj radio buat pengumuman menyebarkan berita

ohh yer.. tahniah pada tuuutttt
sebab dah berjaya mempregnan kan diri..
oh identiti dirahsiakan ehehehe

No comments:

Post a Comment