Friday, January 23, 2009

update ari jumaat

lama giler..tak hapdet
(eleh baru seminggu dah lama...ehehehe)
balik dari pangkor..keje dah bertimbun menanti..
tak sempat makan minum terkencing terberak
balik rumah letih..plus tido plak hari hari kalo tak pukul 2
jangan harap la aku tido
cemana nak tido awal.. laki aku hari hari tido 3-4 pagi
harus lah aku pun tido lambat
pastu bangun pagi nak pergi kerja pun asik lewat jer
danial hari hari tak naik van
ahahhaa yer la cemana nak naik...
dah aku sedar pagi pun sebab van dia hon ...
terima kasih encik van.. kalo encik tak hon mungkin saya tak sedar diri tido
kekdahnya danial bapaknyer yang ngantor
tak pon aku la
huh rugi jer aku bayo duit van 60 hengget

semua orang bergumbira cuti panjang
sumer bercerita nak balik kg apa bagai
tapi aku tak balik la...
lama gak tak balik kg dah
las balik masa raya oktober lepas

cemana nak balik
schedule laki aku penuh daa
so reda jer la dok kat umah layan citer cina jer la kot
tak pon HBO ker star movies ker
ehehehhe
tapi yang penting kerja yang menimbun ni harus bawak balik rumah la
seme nak guna meeting nanti 5hb..

oh yer aku kena ke cherating nanti
end of Feb... sanggar kerja PTM - Pusat teknologi maklumat
nak tak tak nak kena la..
tensen la..tapi bes gak.. aku mana la penah sampai ke cherating nun ha
ehehehhe.. cemana bang nak ikut ker??
nampak gayanyer bebudak kena la tinggal kat rumah makngah lagi

p/s:: gambar masa birthday danial nanti aku upload la..
ngan gambar masa kat pulau pangkor pun banyak lagi..
so kengkawan..selamat becuti panjang..
yang nak balik kg.. selamat balik ke kg..
hati hati di jalan raya...



1 comment:

  1. Salam MR..amboi lama tak dengaQ cerita..semoga sehat2 saja lah ya.. awai2 tahun semua pakat2 sibuk..apepun selamat bercuti dan camat ber happy weekend ya :)

    ReplyDelete