Friday, January 16, 2009

saya tidak bersiaran...

untuk beberapa hari ini..
mungkin masa anda membaca n3 ini saya telah berada di pangkor
menjalani kursus ...
sunguhpun di hati saya tak mo pergi
tapi saya terpaksa



jadi untuk 2-3 ari saya tidak ada dirumah..
tapi anda dijemput melepak disini...
ehehehhehe


p/s:: mintak mintak saya sempat balik ke rumah sebelum AJL bermula..
oh yer untuk epi ..selamat pengantin baru
nampaknya ramai opis mate tak dapat datang majlis awak sebab satu bas rombongan ke pangkor...
tapi saya tak naik bas....ehehhhe
saya dapat pemandu naik pajero lagi wahahhahaa
semoga saya selamat pergi dan balik insyaallah
untuk hubby saya, bersempena ketiadaan saya dan anak anak dirumah, harap dapat menjaga diri..
jangan nak melepak sampai lebam esok di TT Bangi...
jangan lupa amik gambar epi yang terbaik
ramai nak tengok!!!



No comments:

Post a Comment