Thursday, October 09, 2008

He-Who-Must-Not-Be-Named

biasalah kalo musim raya giini
banyak ajer citer citer yang ditayangkan kat tv
dari raya pertama sampai la ni ha dah nak sampai raya kesepuluh dah

tak kira lah dari tv1 sampai la ke astro
ria, prima, kirana
seme tayangkan citer syok
ader yang diulang tayang
ntah baper banyak kali ntah

ader satu malam tu
tv2
dia main citer Harry Potter
yang kedua nyer kot
kalo tak salah aku tajuk dia
Harry Potter - the secret Chamber
that night aku tido cepat
masa tu kat kampung
tapi aku bangun balik around 12.30 kot nak buat susu
suddenly aku tengok hubby aku tengok tv tak tido lagi
so aku join
citer harry potter ni start dari 2001 kalo tak salah aku
tapi kitaorang tak pernah nak tengok kat wayang
seingat aku la
masa lord of the ring ngan star wars kuar
harry potter pun dah ader
tapi aku tak tau napa kami tak pernah nak ikut citer nih
lord of the ring ngan star wars habis kami khatam kat cinema
alih alih tersyok la plak citer harry potter nih
ala ala star wars gitu jalan citer nyer

balik kl hubby aku beli la dvd
the whole series of harry potters episode
episode 1 to 5

episode 1 ( 2001 )
Harry Potter and the Sorcerer's Stone

episode 2 ( 2002)
Harry Potter and the Chamber of Secret

episode 3 (2004)
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban


episode 4 (2005)
Harry Potter and the Goblet of Fire

episode 5(2007)
Harry Potter and the Order of the Phoenix

dan coming soon in theather July 17, 2009

this is the second last episode
Harry Potter and the Half-Blood Prince
will be on theather only next year..

the last episode is

HARRY POTTER AND THE dEADLY HALLOWS

aku tak sabar nak tunggu la
jadi aku google baca sipnopsis..memandangkan novel dia dah lama jual dah
baru aku tau VOL.. opps... He-Who-Must-Not-Be-Named
tu cemana....
tapi aku still tak saba nak tengok filem diaa
baca sipnopsis ngan tengok cerita lain feeling dia





p/s:: lambat betul tunggu JUly 2009..
aku ingat aku sorang giler HArry Potter
rupanyer ader orang giler ngikut aku giler harry potter



ohh sebelum aku lupa tahniah pada zura untuk anak ketiga..
yang lahir pada 6/10/2008
cukup korum 3 Abdul ko...

2 comments:

  1. hai MR.. lama xdgr kabar.. selamat hari raya... maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  2. Sama lah, Iza pon suka gak tengok filem fantasi..LOTR, Harry Potter, Eragon, Narnia ... biasalah remaja antik hehehe

    Buat open house jemput2 ler org Nilai eks :)

    ReplyDelete