Monday, October 27, 2008

Deepavali Vartikel

cuti,...
dok umah jer
tapi bebudak bangun awal...
dan pagi2 mandi pakai baju cantik jer
bila abah tanyer nak pergi mana...
danial jawab nak pergi tesco
tesco cheras la tu
semata mata nak main kat playground

layan jer la...
lagipon cuti kan..

ini baby si Naughty girl... dia pakai glasses aku..haihh..budak ni asik nak melawa jer

ni time aku mintak balik spek mata itam mau simpan...
dia majuk....

abang dia sebok soh tangkap gambar dia jugak...

mak pak depa pun nak camwhore gak ahahhahhhaa
ahahhahaaha


balik dari tesco pi umah kaklung
sebab kakngah datang umah kaklung
terus dia nak singggah uamh aku

so.. i'd text him ( izuan is my nephew )

Aku: ha... korang kat mana dah
Izuan: ni dah nak sampai gopeng dah ni... :)- , dah sampai sg besi dah ni...
Aku: Bodo.. gopeng pekejadah, ngok.. Ckp ngan mak ko deepavali vartikel...ahahhaha time deepavali baru nak datang raya....

izuan memang cenggitu...suka ejek aku.. sebab aku dilahirkan kat gopeng perak...
hampeh jer anak sedara...

derang balik jer kitorang kuar makan kat tempat lina
makan sikit jer
kat umah pun melambak makanan tak habis
aku buat spaghetti

sampai umah kol 10...
...tengok citer Sivaji The BOss

ahahhahhaha
siot ajer citer nya
aku tak pernah tengok lagi
kalo hubby aku memang rajnikanth ni
fav actor dia
dia dah tengok cd pinjam kat ane tempat dia kerja
ahahhahhaha

aku kuar pi 7e kol 2 pagi
ngan my hubby
sebab nak buat puding karamel bagi dr. sity esok...
tapi last last lepas beli aku tido
dah tak larat nak buat
sebab dah pukul 2.30 pagi
mau esok aku terlambat bangun pergi kerja ni....

No comments:

Post a Comment