Monday, March 10, 2008

rumah dah siap, pahat masih berbunyi

sana sini heboh isu
yang maha hebak diperkatakan
ada yang sedih
ada yang bergembira
sakan makan kenduri
yang pasti
kerajaan baru akan dibentuk
aku???

memula aku rasa takut
ialah.....
aku jangkakan hanya Kelantan jer naik ke bulan
sebelum aku tido malam tu

dapat tau pulau mutiara juga dah naik roket
esok pagi mangun titon
terkejut beruk tau ader lagi tiga ikut sama
kuang kuang kuang

erm pada aku
elok juga
nak jugak aku rasa
gi mana caranya BA ini memerintah
sebagai kerajaan negeri
adakah mereka berjaya mengotakan janji
atau hanya omong kosong
yang pasti tempoh 5 tahun ini
adalah tempoh percubaan
janganlah plak at the end sama jer
yer lah kengkadang orang ni mudah lupa
dah kaya jadi lupa
bila sumer power ada di tangan
bila duit sudah bertambun depan mata
pandangan mula kabur
kalo gitu 2012 nanti
aku akan jadi barisan pertama
yang akan menyokong
barisan Biru
bila difikirkan apa pekdahnya
menyokong orang yang naif tiada pengalaman
dalam mentadbir negeri mahupun negara
tapi sampai bila kita mahu berpikiran begitu
kalau kita tidak pernah beri peluang pada mereka
menunjukkan kebolehan mereka???



p/s:: apa jadi ngan datin ina kat wangsa maju... sebelum mac 8, berkobar kobar semangat, tapi apa dah jadi bila PKR amik alih wangsa maju..kakkaka


No comments:

Post a Comment