Wednesday, March 12, 2008

Like i care a $#!+

aku ader selection
bowling
untuk wakil fakulti
tapi aku sampai lambat
kat tempat yang dijanji
nak wat cemana
jam nak mampus
tau jer la kajang

nak jadikan citer
sampai jer
adalah minah ni
tengok aku dari jauh
aku perasan minah ni
fakulti sama
tapi aku dak ler tau dia
pusat mana
lagi pon maleh aku eh amik tau
bukan kerja aku nak tau
dia budak mana..
aku terus la tegur kakak ni..
kakak ni yang beria ajak aku pergi
tapi at last tak main pun
sebab aku lambat kan
lane pun penuh
al-maklumlah
budak budak ramai naa
budak budak lepasan SPM la nih
lepas amik result bantai main bowling

pastu minah minah karat ni
ingat aku nak amik la tempat derang
dalam team
perghh... menyampah
kalo yer pun awak tu terer
main la satu kali
nak gak aku tengok terer ke dak
nak gak tengok jatuhan pin baper
sampai tak nak kasi orang lain tek ober
adat la..setiap kali tahun baru
kena la wat selection
ni cam kompem jer dia ader dalam senarai
mana aci gitu
yang makcik tuh tak sedar tua
bagi lah chance pendatang baru dengan izin
cam aku ni haa
citt podaahhhh
like i care a $#!+
blah la
tak main pun takper
bukan mampus pun!!!


p/s:: keadaan gini dah biasa dengan aku sejak azali aku masuk kerja sini, seme kroni jwer


No comments:

Post a Comment