Friday, March 21, 2008

Hari Yang Gelap ..Kini sudaH terang

todei
was my unlucky day
sudah jatuh ditimpa tangga
perghh
letih siot
kepala otak aku nih
mentally n phisically

start from early mornin'
bout 1 am i guess
there's no electricity
damn!!
so hot n dark some more
hv to move place to sleep
from my room to living room
and my litlle girl got fever
waduh.. ni lagi teruk
not enough sleep at all
and guess what
first day period..diam
and
i'm late again
woke up at 7.15
walawei... kelam kabut
and in the clumsy situation
i did a very stupid-dupid things
aduh
pergi balik pergi balik
nasib baik tak da pepe berlaku kat danial
thank god, alhamdulillah
but my unlucky day was not end there
sampai opis my car key left inside the car
and the best part was
the engine still running
pergh..
aku ni nyanyuk kot
maybe sebab letih dari tadi drive sana sini
reach office bout 9 o'clock
tak pergi duty pun jaga jamuan sebab dah tamat
seme orang dah balik
nak buat cemana bukan aku tak nak pergi
something came up kan
mintak tolong sana sini
kena maki lagi
aduhhh
nasib ada member yang baik hati
konon hero ar
mula aku nak kasi picah jer tingkap
sebab dah coba cungkil
tak bleh gak bukak
aku bukan McGuyver pun
tapi abang rahim ngan sham cakap tunggu dulu
biar dia try for the last time
masa aku tengah cari dawai
sham kol cakap dah settle
waduh lega deh
pastu aku belanja la sham minum
sebab susah payah dia
aku culik dia tengah duty kat dectar
sebab time tuh sambutan maulidur tak habis lagi
ehehhee
n nasib baik ar bos ku bagi pinjam keta dia
tq bos
kol 11.30 aku sampai opis
terus kak sal ajak makan kenduri kat bawah
tapi oleh kerana letih aku drive tak hilang lagi
aku makan buah jer
padahal lauk dia fuhhh sedap sedap bangat deh
lepas makan makan
aku tukar baju pergi training boling
nasib lah nanie teman kan
thank you nanie
3 game gak ar kitaorang main dalam 1 1/2 jam
uhuhuhuh
balik umah amik my kids kat babysitter
pulak..babysitter tak bleh jaga sok
habis esok game
cemana nih???gigitjari
las las aku call kakngah la
nasib dia ok
tapi esok awal awal pagi la jawabnya aku kena
ke wangsa maju
jauhh la plak
tapi apa nak buat
taik kambing bulat bulat
ehehhe babai




p/s:: doakan kejayaan team aku esok naa... doasenyum


No comments:

Post a Comment