Saturday, March 22, 2008

pasti berJaya di Akademi FantasiA

siapakah pilihan anda
me??
one thing for sure
i will not voting
same like past years
aku suka tengok jeww
tapi seingat aku
aku pernah sekali jer
AFUNDI
itu pun masa Af3
ekeke
bukan mawi yer
tapi reza....
kakakkkaa
ntah pesal la aku pi AFundi dia ntah
i hv no answer for that

back to the topic
aku nak gak tengok si minah ni
dengar sore cam biasa jer
takde lah sesedap mana
tapi pesal ntah
afundi terkini she's on the top
apa? pasal dia ader adik yang tersohor??


ok lah tu?? apa punya tagline ntah

aku nak gak tengok mama nanny nih
yer la
otai la katakan
eeeee gedik la plak.. gotcha..
ni tagline ker hapa??
tengok tagline cam tak besh jer


aku just nak tengok minah rambut gebang nih
yerlah dengar sore cam sedap jer
tapi tak taulah
dengar cam sedap...

redah jer...
deii yenna
tak der ker tagline yang best sket
cam bosan jer



p/s:: aku nak tido. nak kumpul tenaga untuk game esok...daaababai


No comments:

Post a Comment