Monday, August 10, 2009

batang yang namanyer buruk tapi sedap masyallah

ok.. oleh kerana nak dekat pose nih kan
aku nak rekemen kat korang
kuih ni
ni namanya kuih batang buruk muar

untuk pengetahuan korang
aku bukanlah penggemar kuih ni
nama pun batang buruk..
so aku rasa ..rasanyer akan buruk la
tak sesuai ngan tekak mak nih...

tapi trime kasih kepada facebook
sebab telah menemukan aku ngan
sorang minah kerek nih
dia ni adalah salah sorang
Geng Bas Sekolah Abang Mat gak
( woi series tau dulu nama pemandu bas sekolah yang aku naik dari form 1 namanya abang mat..)
kira jejak kasehan la nih
tak sangka la jumpa
ehehhehehe
dia ni jual batang buruk muar nih
so oleh kerna nak menyokong industri perbatangan buruk ni
(ahahhahahha macam industri felem la plak )
aku pun order 2 paket
mintak diskaun sebab kawan lama ma... pakej siap hantar rumah lagi kakakkaka
sian akak aku nih
ala sekali sekala nak bermanja apa salahnyer
ila jauh dimata
ahaha ila kan adik angkat kak ira kan...eehhehe

ok berbalik pada cerita batang yang buruk tuh
macam yang aku cakap tadi aku ni bukanlah suka sangat makan kuih nih
dah la buat dari kacang ijo
taun lepas raya aku ada beli la dari kawan aku
sepeket rm8
tapi rasa cam biasa jer la
takder beza ponn

tapi yang ni lain ko tau dak
balik jer minah tu dari rumah aku
alasan tak nak singgah sebab nak pergi shah alam hantar kat kastemer lain padahal takut anjing kat rumah aku... namajer naik bumble bee boleh transform tapi takut.. apa kes
aku terus la bukak plastik peket tu
perghh... wa cakap lu..
wa makan depan tv..tak sedo nak abes
giler babi mengasyikkan la
memang rasa dia terbaekkk wokkk
"aku bukan suka makan kuih batang buruk ni"
kata ku dalam hati...
"tapi pasal apa nak habes sepeket dah ni aku telan"

so esoknyer aku bawak sample ker opis
ehehheh bertambah 2 kali gakla
setelah dikerjakan oleh ibu ibu mengandung
yang tak sedar diri makan...
haa..itu lah macam mana aku describe kesedapan batang buruk muar nih
..giler kentang sedap

kalo korang google kan
ada banyak jenis batang buruk muar ni
dan bermacam macam rega la yang korang akan dapat
ada yang rm 8 per paket, rm 8 per kg pun ada
tapi yang ini
rm 12 per paket
aku gerenti korang takkan nyesal la
sedaaappppppp


ok kepada korang yang nak order
boleh ym/pm aku


p/s:: korang tak cayer korang boleh tanyer deti ker nadiah ker, derang makan sampai habis...

No comments:

Post a Comment