Monday, August 10, 2009

ayam panggang berkuah

ok hari nih aku nak cerita pasal makanan jer
jumaat lepas aku cuti
tapi aku datang pg tuh ke ofis
alang alang dah ke bangikan..

so ku kirimkan sekali ayam pangggggang ni
malam tu aku masak.. ada lebih plak
so sapa yang nak resipe nyer
ada saya sertakan

oh yer lupa ...
ni resipe aku dapat dari nora
nora dengan baik hati telah meminta resipe ayam ni
dari babysitter dia
kah kaha kahahaha ah
muka tak malu dia mintak.. so oleh kerana muka tak malu dia mintak resipe..
aku dengan muka tembok gak mintak dari nora
seab aku dengar dia citer cam sedap sangat ayam nih

lepas dapat resipe ni hari tuh
aku dah buat dah sekali..
wah best menjadiiiii
sedapppp habis hingga jilat jari la

so ini 2nd time aku buat la

memula perap ayam ngan bahan bahan rempah

kalo takder grill atau oven pembakar.. jangan risau.. anda boleh cuba cara ini
cara ini juga saya tiru dari babysitter nora
timer kasih makcikkkk!!
gunakan kertas timah dan panggang atas kuali leper yang untuk goreng burger tuh
ehehhee kalo takder kuali pun bleh jer

oh inilah resipe nyer.. tulisan masih lagi tulisan makcik babysitter nora tuh
timer kasih nora sebab kasi..
nanti ko tolong trimer kasihkan kat makcik tuh yer ehehehhehe
ada lagi sebelah resipe dia..
kalo nak roger aku ehehehhe



p/s:: cuba lah..
mesti tak menghampakan
sapa yang minat ayam panggang ala ala sate rasanyer..
tapi lain la sikit....sebab dia cam rasa cam sedap sikit dari sate ehehehhe

No comments:

Post a Comment