Wednesday, February 25, 2009

sebab apa saya tak apdet


sebab saya ader course
OpenOffice.org
kat OSCC..

basically
ia sama seperti MSO (Microsoft Office)
erm ... OpenOffice adalah di bawah projek MAMPU
so public sector kena guna OSS ni beside guna microsoft office

persoalannya..

erm sumer jabatan kerajaan kat putrajaya dah guna ker OSS?
erm saya tau tarikh perlaksanaan dia taun lepas
tak silap april ker mei 2008
tapi saya rasa sumer jabatan kerajaan berpusat di putrajaya masih lagi menggunakan Ms office kan?
kan? kan? kan?
tapi notis yang saya baca tu kata, seme penggunaan Ms office akan diharamkan... ( eh haram ker.. )

saya terkedu dengar melaka dah implement OSS diserata pelusuk jentera kerajaannya..
syabas ali rustam
anda memang seorang tokoh yang mampu membawa melaka ke arah pembangunan..



p/s:: seme function sama... hampir sama cuma ada penambah baikan ..saya suka OOo

No comments:

Post a Comment