Saturday, February 28, 2009

day 2

saya kunci jam 6.20 am
tapi saya bangun 6.35 ehehhehe
siap siap pastu turun untuk senam robik
tapi tak peluh pun..

lepas breakfast naik mandi
turun balik pastu
erm consultant yang lead sanggar kerja ni
pernah aku jumpa dulu
masa time kat bendahari
tahun sept 2006 ar kalo tak silap...
SAC Consultancy


tapi nasib ar tak sama ngan dulu
kalo tak mesti ar bosan
kali ni game sumer lain dari dulu
yer ar sah sah mesti lain la
dah 3 taun kan...

pengalaman tak dapat lupa
bila aku mengofferkan diri
buat pertunjukan pancung memancung
dr. Nordin tu guna pedang samurai
pastu pancung timun yang aku pegang di telapak tangan
ngeri beb
mana tau kan sekali terpancung tangan aku
abes laaa..
tapi ok jer... orang tu sah sah ar dah pro kan


petang ni.. kami disuruh buat layang layang
dan layang layang mana yang boleh terbang tinggi
akan mendapat markah
wah..beria la orang orang kampung dalam kumpulan kami
buat wau...

bila time pelancaran ahahhahha
hampeh
tengok dari rangka..
wow hebat.... tapi apakan daya
dah takdir dia takleh naik
apa boleh buat...
tapi markah kumpulan kami yang tertinggi setakat ini
wahahhahaha




p/s:: skang dah kol 7.. time to makan...
lapa ... aku makan sikit jer tengahari
sebab segan...

No comments:

Post a Comment