Friday, February 27, 2009

i'm here

bertolak 8.30 pagi
sampai kol 2.10 pm
bosannn
saya mau balikkkkk

aku sebenarnya tak der masalah
untuk adapt diri aku ngan keadaan sekeliling
kalo seme orang aku tak kenal
aku takder masalah nak bercampor gaul sebati sebenarnya
tapi aku tak tau ar napa
kenapa ? kenapa? kenapa?
aku tak boleh la get along

bukan la aku tak kenal ..
some faces aku dah penah tengok
n kenal pun
tapi al maklum la
derang kan in one roof
sedangkan aku yang kerdil ini
dianak tirikan

aku tak suka keadaan gini
macam orang bodo jer
aku actually boleh jer tego sesapa
tapi kat sini aku tak tau
where to start,
and how to start a conversation...

ohh please anyone help..
nak call, hp takder bateri
kena caj..
ni pun dok kat lobby lagi
bilik takder
wtf... kata check in kol 3
ni dah 3.30
gila babi bosan betulllllll
nasib la aku bawak laptop kesayangan ni
boleh la menghilangkan bosan dan tak ar nampak cam orang bodo sangat kan..

one more thing
ntah napa ntah,,
salu kalo aku outstation
aku tak der lah berat hati cam ni sangat
asik meleleh jer
dalam bas tadi kakngah call
bagi tau pasal anak aku
dan dan jer aku hujan semacam jer
siottt la
sentimental la plak
bukan 1st time kursus jejauh ni
dah banyak kali dah
las sekali..las month la masa aku pi
pangkor

adoi...room mate pun tak tau sapa
serius aku tak kenal
aku tengok sekali imbas jer kat list tuh



p/s: aku nak balikkkkkk
nak celebrate birthday daniaa
she will be 3 this sunday, 1 march 2009

happy birthday baby...



2 comments:

  1. kusus kat mana tu? Pangkor.? Best la...lek la sis...sesekali rasa diri solo...hehe..

    ReplyDelete
  2. kat cherating acik... ari tuh pangkor kursus keselatan dalam pekerjaan..ni kursus sanggar kerja la plak

    ReplyDelete