Wednesday, November 26, 2008

saya bosan+bengang

terpaksa amik cuti
today until friday
ibu dah sebok menguruskan majlis perkahwinan anak dia
nak tak nak saya terpaksa amik cuti
emergency
semalam bagi tau bos
ari nih terus cuti
ari nih isi e-cuti

betul2 bosan
n dari pagi saya asik ngadap pc...
melayari blog2 mereka
(wah... tersangat la free nyer time saya)

saya marah bile dapat info
budak bongok ni tak pandai guna kreativiti dia
kalo ca ya nun alip tu ca ya nun alip gak
cam sial jer vc dia

opss.. ni untuk tontonan 18sx yer



ada banyak lagi vc yang tak berkualiti
boleh tengok kat sini


lepas amik danial kat sekolah
saya beli nasi ayam
( ni menu wajib kalo saya cuti.. nasi ayam dia sedap...
saya adalah penggemar nasi ayam dia sejak 10 tahun lepas.. masa saya tengah becinta dulu)

saya suap anak anak saya dengan pelahan lahan
sambil layan tom n jerry
ahahahha
terpaksa okeh..
samapi satu tahap..
anak saya sound saya dengan konpiden

" ma.. danial bukan miau makan tulang"
oppss.. aku tak sedar ada tulang temulang aku tersuap
ni yang tulang lembut tu...so aku bajet dia boleh gigit
tapi dia memang alert...tersangat alert okeh ngan tulang
kalo tergigit keras sikit dia cakap tulang tapi semenanya bukan tulang keras pun

nak marah... sebab dia sound cenggitu
tapi at the same time lawak pun ader
apa kena mengena tulang dengan miau
aku tak pernah ajar pun miau makan tulang
erkkk...




makan tulang ayam

=

( ini kucin idaman Mr Yus.. maap yer bang ai hv no money nak beli u present kucin ni... kalah rega gelang emas i yer...)

sungguh bagus persamaan E=mc kose dua ini



saya bersembang dengan hubby di ym
baru teringat kisah cik B (bukan huruf sebenar) ni
akan bertunang bulan depan
seperti yang dijanjikan depositnyer haruss diserahkan bulan ini
tapi malangnya cik itu tidak jadi
harus lah aku n hubby bengang
(ofkos la kan)
sebab tarikh telah diblok
kalo tak nak awal awal bagitau
ini kali kedua dah terjadi
dan kebengangan aku di sambung
apabila kawan baru aku di ym
menyampaikan berita kenaikan fees Smart reader next year
paraah ni
kena cari pre school centre lain la nih
melampau la....

aiyooo penin la
kepala manyak pusing...
tiba tiba saya jadi sangat pressure
macam macam dipikirin ahh..
waduh ...




p/s:: belakang saya amat sakit terutama di bahu.. semalam saya bersin.. tetiba dia tangkap my back plak... nak pusing kiri kanan sakit.... kalo ada orang urut kan sedap....




No comments:

Post a Comment