Monday, November 03, 2008

aku yang kekenyangan

selepas memakan sebiji sandwich
aku kekenyangan
bila kenyang mata jadi kuyu dan layu
kaki juga rasa penat
gara gara berjalan di kota kajang
bersama bosku...
ni sumer gegara dinner hari jumaat ni la
huh.. takder idea lagi
what to wear
tadi jenjalan cari idea jer

sebenarnya aku nak story mory one thing
aku sebenarnya tak marah cume aku heran la
ada satu minah ni....
aku tak tau la napa dia act cenggitu
ker aku yang terasa gitu ker
ntah la
cumer obviously dia ni cam tak suka kot kat aku
sebabnya
aku ader masuk satu social network nih
pastu dalam tu ramai la kawan2 aku yang lama aku tak jumpa kan
aku suka la komen kawan kawan aku dalam tuh
( tak le selalu... kalo aku rasa aku patut leave a comment.. then i'll leave one or two words ahh )
the thing is apparently ni there's one minah nih
asal aku komen jer....dia mesti ban aku
memula aku tak terasa
but after a while kan
baru la aku noticed
sebab gaya cara dia menaip tu h memang nak kenakan aku
nyampa la palk
asik puji orang melambung jer...depan
sumer orang lawa...walaupon gemok cemana pun lawo...
nampak sangat hipokrit
orang yang hipokrit ni memang hidup tak kemana la
depan puji melambung
belakang kutuk
yer pon cakap la bebaik kat depan...
aku dah banyak kali kena ngan dia
selamba kata aku $@#.. patut ker
sebab dia kata aku ni %$&*@ sangat so nampak aku $@#...
jeles kot sebab badan dia tak cam aku
pathetic tol orang cam ni
dulu perangai tak plak camni
sekarang dah tua baru nampak...
agaknya sebab dah bosan kot dok umah jer....
lainlah kita kerja
at least ader benda lain nak buat
ni asik bertenet jer 24 jam..
tu yag sumer orang dia nak komen tu


maap la yer kalo sesapa yang terasa...
aku sebab dah malas nak layan perangai ko..
memang aku tak layan pon
buang masa aku jer...




p/s:: kang aku cakap bodo tak supan plak..... tapi memang yer... orang bodoh belagak pandaii...

2 comments:

  1. yep.. baik jgn layan org camtu.. abis je masa nak layan dia je.. org tu klu tak jeles tak sah kan.. hehe takpe, janji u minah ranggie.. chewah..

    ReplyDelete
  2. memangtak nak layan zuin tapi kalo setiap kali kita leave comment kat kengkawan dia nyebok nyampok ... nak tak nak layan jugak la.... hasad dengki tahap gaban..punya lah tinggi... nak kata minah ni kaya..idak la miskin..nak kata minah ni kurus tak la gemok, ntah apa yang dia jeleskan.... biaq pi dia la... janji hang jangan kaco laki aku udah

    ReplyDelete