Friday, November 14, 2008

alah alah...anak mummy ni...


comei tak...
nama dia irfan hariz
dia panggil aku mummy...
wahahhahaha
korang mesti heran...



nanti dulu...
ni betul la anak aku ni...

tapi ni mak dia...ehehhehe

aku dapat gambar ni dari zura masa main mms...
time meeting kakitangan semalam...
waduh..
sesekali main mms ni syok bangat yah




p/s:: erm aku ingat semalam nak pergi jabatan pendaftaran
tukar nama ....
ingat nak ajak la awit join sebab dia pun kena tuko nama gak
zafari..jom!!!

nama i khasynoor ok,, kalo nak buang k pon boleh jadi hasynor...
ingat yer murid murid...biler panggil nama i tu kasi idgham kan dia
kesempatan ini i nak amik untuk ucapkan terima kasih yang terhingga la
pada prof dekan... sebab bagi i nama glemer ni
sebab nama ni..i dikenali di serata fakulti...
terima kasih daun keladi
lain kali panggil lah lagi....


huh... tension...!!!

3 comments:

  1. wei...jgn la canang satu dunia aku tukau nama....

    ReplyDelete
  2. ahahaha... apa plak aku yang canang... dah sah sah semua tau... sebab nama dah announce dalam bilik senat ahahhahaha

    ReplyDelete
  3. laaa... suspen la... ngatkan anak MR tul... hehe.. nway tambah2 la anak tu yer.. tomey gtu anak tu heheh

    ReplyDelete