Tuesday, July 01, 2008

khasynor..

terima kasih yer
prof
sebab bagi saya nama baru
huh seme panggil aku ngan nama tuh
huh
nyampa...
hari jumaat lepas
aku melawat
Tina and the twins
wah kiut nyer
terasa cam nak baby plak
tapi no no no no
not now...
i'm not ready
huhuhuhu
malam tu balik kerja pergi makan kat uptown...
bes...
makan cheong chee fun
wahhh
hari ahad bangun pagi hujan lebat
tapi dengan beria bangun pagi
bersiap menuju ke gentingan
wahh..
tapi sepanjang jalan hujan
dah hafway nak sampai dah
kat pos pengawal tu..
abah patah balik
meraung la si danial yang amat berharap itu
sian..
but anyway.. abah changed plan
and we heading to Pavillion
huh bosan doh
lagi takder apa
not suitable for me..
giler expensive
parking fee Rm 4 for only 28 minute
wahh..
tak sampai 1 jam
kalo sejam ?? 8 hengget??
baik aku beli apple donut
wahh..teringin la plak
yesterday i was on EL
erm...
so relax kat rumah jer
malam tuh pergi rumah Siti
sebab hantar album dia yang dah siap
wahhh..siap masak lagi dia
on the home
drop by kat A&W jalan timur
jumpa lijet jap
wahhh ngantuk bangat ...
tak tengok pun citer INTAN
terlepas
.......... sebab zzzzzzzzz....
hari ni bz jugek
wah bz nyah..
ahahhahha
hmm..rite now i'm dizzy bizzy
coz hv to finished all the MQF before
this friday
and Nadia will be off on friday
wahh..kamu mahu ke Medan ya embak..
naik kapalan ya...
wah emangnya aku kepingin kirimin barang pada kamu ya
aku enggak berkesempatan lagi mahu ke sana
ahh... nantinya aku tulisin nota buat kamu ...
apa yang aku kepingin kamu bawa pulang untuk aku yaa....
p/s:: kamu yang bawa ku terbang..kamu lah jua yang membawa cinta ke jalannya, kamu yang bawa ku terbang ke bintang kejora cinta kita..kekal untuk selamanyaaaaaa

No comments:

Post a Comment