Thursday, June 26, 2008

fuhh...yooo

perghhh..
lama giler tak posting
maybe tak der masa
and one thing for sure
malas lorrr..

bz memang bz..
kejap nak audit
kejap nak itu ini
eeee.. bosan seh

balik umah nak masak, basuh kain, lipat kain..
manyak la pekerjaan nyer
sampai masa untuk diri sendiri pun kurang

tido lewat jer memanjang
pergi opis memanjang jer sampai lewat
asik 8.04 jer
aduh

stop sini dulu.. aku nak santik kan blog aku jap,
nak tambah aksesori tambahan
tangan aku gatal tuka layout
peh tu laki aku plak memandai padam xml lama..
ader ker dia ingat file xml aku tuh virus...ces..
abes aku kena la create baru
tu yang takder masa nak usik
ni pun aku amik masa opis..
dari pagi belek menda alah ni...
ni dah kol 3.15 dah
hadoi yaiii...

ok.. kang sambung.. aku nak wat entry spesel pasal wjn!!



p/s::thank kayu kat nadia sebab belikan kasut alfio raldo ..hadiah belated bufday....
i likeee.......

No comments:

Post a Comment