Monday, May 26, 2008

TNB Family day ~ Mines WonderlaND~


bermula dari 8 pagi sehingga 11 malam
tapi kitorang pergi kol 8 lebeh
ballik kol 10 am
tak main apa game pun
bukan tak nak
sebab babah ader job
kena gi tangkap gambo orang kawen
hamimah & azhan
ehehehe full name lagi aku kasi
oleh kerana dia open until 11 pm
so we decided nak datang balik malam
Mnes wonderland kena datang time malam
baru feel ader
bayangkan lah aku dah dok sini
adalah dalam 10 taun
end of 1997 - 2008
dari bercinta kat mines jer tempat dating
membawa ker masa bertunang situ jugak lah tempat berdating nyer
dari bertunang sampai dah kahwen
mines jugaklah tempat aku shopping
sampai anak sorang situ jugaklah tempat aku bawak anak aku jalan hujung minggu
dah sorang tambah lagi sorang
situ jugaklah tempat aku shopping baju bebudak
tapi tak pernah sekali pun aku masuk dalam
MINES WONDERLAND tu
asik tengok dari luar jer
sekali masuk...sumer kitaorang naik
vintage car, train,
masuk ice world
naik boat
perghhh dari kol 6 lebeh sampai kol 9.30 dalam sana
letih siot
tapi syok lah
anak aku lah paling syiokk
dapat lah deme rasa masuk dalam salji yang gila babas sejuk tuh
tapi sebenarnya takder apa apa pun
banyak replika jer
mines kan owner dia caya nun alip
so banyak untuk kaum dier la
tapi orait la bagi first timer
yang masuk cam kitaorang nih


p/s:: i wonder how?? i wonder why....

No comments:

Post a Comment