Monday, May 26, 2008

2 in 1...



cam shampoo la plak

first day naik kerja

lepas seminggu start selasa last week tak kerja

memula aku demam

pastu danial demam pastu

dania demam

pastu aku demam balik

waduhhh

penat giler




so first day ari nih

nadia cuti

sampai rabu

kalo sorang memang tak cukup tangan




pastu nak pikir plak pasal outdoor si mimah nih

nak tak nak kena lah kuar gak

nasib dr ader meeting

aku kuar kol 12

sampai sana jadi bidan terjun

mekapkan si mimah..

pastu mula shooting

sampai kol 2..

waduh

tak boleh jadi ni

aku kena balik

so soh mimah ngan azhan tolong hantar laki aku balik

nasib lah..masa time aku balik 2.45..dr belum balik lagi

kalo tak...uishhh naya

letih giler

dah la tengah panas kena jadi tiang lampu

tukang pegang props

denagn baju kebaya nyer

tak sesuwei

tapi bes gak pengalaman .......



(the making of ..... pengantin tengah posing aku pun sempat posing sendiri sambil pegang flash ....)

model test lighting cum tukang pegang props berkebaya






p/s::aku nak claim upah.... upah den mano bang oiii......

No comments:

Post a Comment