Tuesday, May 20, 2008

i'm Back

setelah lama tidak membloggingkan diri
kerana terpaksa ker pd
menjadi urusetia di sana
akhirnya
aku berjaya juga membloggingkan diri hari ini

yeahhhhh
memula aku nak citer pasal
citer bella yang dah habis
tamat sudah cerita nye

dan
untuk citer peberet aku juga
'putri yang terbuang '
juga habis hari yang sama
bes bes..
walaupun aku dah tengok sampai habis
ehehehe
tapi still aku ikut tengok juga kat tv ari ari
skang ni ader lagi citer si Marshanda tu ngan si Rionaldo kat tv9
tapi waktu nyer yang tak sesuai
kol 5.30 setiap hari
aku pun belum balik kerja

mak aku datang ari jumaat tuh
fetch dia kat lrt
pastu aku gerak gi pd dalam kol 3.30
sampai dalam kol 5 cenggitu la
kak aida seme dah sampai dulu
lepas letak beg seme aku turun tolong urusetia
membawa sampai ke 12 malam

sambung pula esok paginyer
bosan giler siot
kengkadang aku ni heran la
bukan per
derang ni tahap pendidikan bukan calang calang
seme Dr. dan Prof.
tapi takkan la nak buat
grap bar, chart, pie apa seme tak pandai
kemon men..benda basic giler
aku yang pelajaran tak la setinggi gunung
pun tau
nak nak sekarang ni seme dah tersedia
skang ni Vista seme dah boleh buat dalam 1 min
aku konpius semenanya
objektif utama aku kena pergi
ishh.. ntah
pastu ader ker patut
deme bleh tanyer aku..mana u blaja buat ni yer
pandai tol u buat
pergh...
apa bongok naa...
benda seme bukan aku yang buat
pi lah tanyer bill gates
dia yang cipta Vista ni..
( yer ker..Bill gates? aku bantai jer..ehehee)

makanyer aku tak dapat lah tengok konsert af malam tuh
plan habis aktiviti malam tuh
nak gak pi cari kedai makan yang ader astero
tapi aku tak kuar pun malam tuh
sebab menurut nadia
parking tadok
so aku malas nak kuar walaupun dah sesiap vogue giler
ehehhe ingat nak candle light dinner

dan esok paginyer seawal 9 aku dah bertolak balik ker KL
aku kangen bangat sama anak ku itewww

p/s:: kat tangga corus paradise ngan nadia...

No comments:

Post a Comment