Friday, April 25, 2008

did i know u???

ermm still wondering
did i know her
she was like..knowing me for a long time
but the truth is
i don't even know her
eee...tanyer memacam
i was like...urghhhh
do i know her..do i know her
my brain was working so hard..
tryin to remember her face very well
mana tau kot aku yang lupa
but yet..still cant recalled
who was she actually
dont hv the answer by the way..
may be it's a new method on marketing development
ekekekke..tak kenal pun takper lah
janji aku dapat customer..
tapi tak mallu ker dia
siap tnayer aku...tengahari ni ada nak pi mane2 ker
tujuan apa-kah dia bertanya-kan bagitu ya..kepada aku??
perghh... ader gak orang gini kat sini
demi duit manusia sanggup melakukan apa saja
atau
apakah dia sudah tersilap orang
dan untuk menutup kemaluan itu ( menegur orang yang salah)
dia terpaksa belagak cool... bersembang seperti telah lama mengenali aku??
konpius????
p/s:: dia meninggalkan aku ngan ngan 1001 persoalan...dan aku terpinga -pinga berusaha mengingati ..SiAPAKah dIa SebeNArNYA???

No comments:

Post a Comment