Tuesday, April 08, 2008

Bz..Bz..bz…

Dah seminggu kot aku tak menghapdet blog

Bz la.. bz ke malas..

Tapi memang bz..

Dengan audit nak datang nih

Memacam kena buat la

Doi..


 

Las week aku kursus

ILLustrator

Dis week kursus kedai foto plak photoshop dalam base orang putih

Banyak la plak ilmu yang aku dapat minggu ni n las week

Ermm..

Tu yang letih sikit pale otak

Hari ni ngan esok aku tak der la kat opis

Sebab kursus kan

Khamis will be back as usual

And Friday I'll be on leave kot

Sebab aku kena follow hubby pi tampin

Sebab si sarimah nih kawen

Ehehhe wei sarimah aku siap cuti tau masa ko kawen


 

So itu jer kot..

Aku ngantuk giler nih

Nak bantai tido jap sementara nak tunggu kol 2

Klas start balik kol 2…

Daaaaaa…


 


 

p/s:: Afundi Riz you all.. outkan mamat Salam tu… cam bagus jer sore pun sumbang

No comments:

Post a Comment