Saturday, December 29, 2007

second part

tetiba aku rasa suck plak..
bila terbaca minah ni nyer blog..
jeles ka aku???
ermm..jeles kot
tapi aku bukan jeles tahap dendam ker apa..
tapi jeles sebab tengok dia ...
dalam usia muda..
she is somebody...
memang ar sumer ini rezeki allah swt..
tapi..ntah la...

eee...rasa cam aku ni kerdil naa nak dibanding ngan minah tuh
tapi apa apa pun aku bersyukur ngan apa yang telah allah berikan..
sesungguhnya manusia ni tak pernah puas..
dulu masa kita dibawah... teringin nak naik..
bila dah naik...nak naik lagi tinggi...
tapi memang aku nak tinggi lagi kalo bole...
boleh ker??

boleh kot...few years lagi kot...
kalo nak naik kena la upgrade diri baru ar bleh naik...
eeeee...tetiba rasa cam..ntah arr...
cam teringin plak..

p/s: sesekali ku rasa teringin......

No comments:

Post a Comment